A l’àmbit administratiu – gestió del centre – només estarà el nou equipament renovat.
La resta d’equipament del centre, formarà part de les tasques educatives del centre (àmbit educatiu).
El proveïdor assegurarà els següents serveis als equips nous subministrats a l’àmbit administratiu, que estan dintre del servei, i que podeu identificar mitjançant el serigrafiat de l'equipament:
- Seguretat de l'equipament mitjançant servei d'antivirus centralitzat i supervisat.
- Actualitzacions, pegats de seguretat del sistema operatiu, navegador i java configurats de manera automàtica a la maqueta base.
- Re-maquetat de l'equipament en cas d'incidència o de petició de re-maquetació (capa 1 i capa 2). El centre haurà de re-instal·lar-se el programari restant que hi havia a l’equipament.
- Instal·lació i configuració del servei corporatiu d'impressió.
- La configuració de l'accés wifi que disposi el centre, dels ordinadors nous subministrats pel proveïdor en el moment del desplegament.
- Manteniment del maquinari en servei.
Sobre l’equipament renovat podeu instal·lar i reinstal·lar programari - tal i com feu fins ara- tot i que es important que conserveu els programaris i configuracions base (Capa 1 i 2).