Incidències i/o peticions
Com és l’etiqueta dels equipaments reaprofitables de l’àmbit educatiu?
Els equipaments en servei de l’àmbit educatiu s’etiquetaran com es mostra a continuació:
Aquesta etiqueta s’ubicarà de forma visible:
- Portàtils: a la tapa exterior a la part dreta o esquerra.
- Sobretaules: a la dreta o esquerra del sobretaula.
- Aules digitals: a un lloc visible del projector o la PDI.
- Servidor de centre: a la dreta o esquerra del servidor.
Aquesta etiqueta (SACE) serveix per:
- Inventariar cada equipament en servei que estarà registrat a Remedy.
- Informar de cap incidència i/o petició sobre l’equipament en servei específic.
- En el moment de contactar amb el SAU, heu de facilitar el SACE, que és una numeració unívoca per a cada equipament en servei d’aquest àmbit.
Com és la serigrafia dels equipaments de l’àmbit administratiu?
Els equipaments en servei de l’àmbit administratiu vindran serigrafiats com es mostra a continuació:
El serigrafiat s’ubicarà de forma visible:
- Portàtils: a la tapa exterior a la part dreta o esquerra.
- Sobretaules: a la dreta o esquerra del sobretaula.
- Servidor de centre: a la dreta o esquerra del servidor.
Aquest serigrafiat (codi Departament - SACE) serveix per:
- Inventariar cada equipament en servei que estarà registrat a Remedy.
- Informar de cap incidència i/o petició sobre l’equipament en servei específic.
- En el moment de contactar amb el SAU, heu de facilitar el codi Departament - SACE, que és una numeració unívoca per a cada equipament en servei.
Quina informació tinc a l’escriptori per gestionar les incidències/peticions de l’equipament en servei?
Per tal de facilitar la identificació de l’equipament en servei, en cas d’incidència o petició, teniu tota la informació a l’escriptori tal i com s’indica a la següent imatge.
Aquesta informació és la que heu de facilitar en cas de reportar una incidència/petició al SAU o quan un tècnic us la demani per connectar-se de forma remota.
Com puc identificar si és un equip transformat o en renovació?
A la informació que trobaràs a l’escriptori indica quan un ordinador es renovat, tal i com veuràs a la imatge adjunta.
Aquesta informació continguda a l’escriptori és la que heu de facilitar en cas de reportar una incidència/petició al SAU.