Actuacions al centre
	 El desplegament de la renovació dels ordinadors de l'àmbit administratiu comporta la realització de vàries accions, que poden estar separades en el temps:
	
	
		
		Actuació 1: recepció i emmagatzematge dels equipaments.
	
	
		
			- Entre 1 - 3 dies abans del desplegament, rebreu els nous equipaments al vostre centre.
- Es necessari que tingueu un espai segur per a guardar els equipaments fins el dia del desplegament al vostre Centre.
- Com a Centre heu de signar l’albarà d’entrega de l’equipament lliurat pel transportista.
 
	
		
		Actuació 2: còpia de dades locals dels ordinadors d’administració/direcció.
	
 
	 
		
			- A partir de la data de notificació i fins al dia anterior a les actuacions al centre, els usuaris de Direcció/Administració/Sales de professors heu de crear una carpeta a l’escriptori anomenada “DadesACopiar” i copiar les dades locals que vulgueu conservar de l’antic ordinador.
- Cal que finalitzeu aquesta tasca el dia anterior a les actuacions al centre.
  
	
	Actuació 3: desplegament de la renovació al centre.
	
		L’equip tècnic acreditat farà les següents actuacions tècniques necessàries segons la fitxa TIC enviada:
		Renovació equipaments de l’àmbit administratiu:
 
		
			- Instal·lació i configuracions dels equips de nova dotació indicats a la Fitxa TIC: ordinadors – portàtils i/o sobretaules – amb la maqueta (sistema operatiu i programari) escollida, i connexió al servidor de centre.
- Traspàs de les dades de la carpeta de “DadesACopiar”creada per cada usuari dels ordinadors de  Direcció/Administració/Sales de professors del centre.
- Verificació de la connectivitat del servei d’impressió des dels equips en servei.
- A la finalització del desplegament, i durant la jornada que resti, el centre podrà sol·licitar la instal·lació de programari específic i propietat del centre, sempre que l’hagi identificat prèviament a la Fitxa TIC. Disposi del/s programa/es, del manual d’instal·lació i de les llicències, cas que requereixi, i que sigui compatible amb la maqueta escollida. El proveïdor no garanteix el funcionament en cas que no sigui compatible. 
- L’equip tècnic proporcionarà a la Direcció del Centre l’usuari administrador dels equips instal·lats a la finalització del desplegament.
- Validació del desplegament.
 
	
	
	Altres aspectes rellevants.
	 
		
			- El desplegament dura una jornada, en funció del nombre d’equipaments a instal·lar i la situació del centre. Es poden produir algunes interrupcions en la dinàmica del centre, que s’intentaran minimitzar en la mesura del possible.
- Durant el procés de desplegament, la Direcció del centre ha d’assignar una persona de contacte que faciliti l’accés a les ubicacions per a la realització de les feines tècniques.
- La Direcció del centre o Secretaria ha de signar l’acta de finalització del desplegament en renovació que li presentarà l’equip tècnic.