Ambit Administratiu
L’àmbit administratiu:
- És la part de gestió administrativa del centre/servei educatiu i que inclou l’equip directiu, personal d’administració/tècnic i les tasques administratives dels docents del centre.
- Inclou equipament per tasques administratives del personal adscrit al Departament.
- No inclou el personal no contractat per la Generalitat.
- En el cas dels centres i serveis educatius transformats, està alineat amb la transformació de Serveis Centrals i Serveis Territorials del Departament.
Els tipus d’equipament específic per aquest àmbit són:
- Ordinadors sobretaula (ordinador + monitor + teclat) i/o portàtils segons la funció. Per veure les característiques tècniques, podeu consultar el següent document.
Per a la correcta identificació dels equipaments d’aquest àmbit i en relació a obrir peticions i/o incidències:
- L’equipament nou vindrà serigrafiat (codi del Departament- SACE).
- Tot l’equipament submistrat pel proveïdor per aquest àmbit romandrà sota servei Consulteu incidències/peticions per a més informació.
Per a mes informació sobre el servei prestat en els centres amb renovació o transformació d'àmbit administratiu, podeu consultar el següent enllaç (Centres - Gestió del servei)
Per a més informació sobre el servei prestat en els serveis educatius, podeu consultar el següent enllaç (Serveis educatius/Gestió del servei/àmbit administratiu)
[+] Tasques a fer abans del canvi