Disseny
Per tal de fer el desplegament integral del nou model d'entorn de treball TIC com a servei pels serveis educatius requereix d'una sèrie de fases:
Què és
L’objectiu principal d’aquesta fase és la creació per part del proveïdor d’una proposta de transformació de l’entorn de treball TIC dels serveis educatius, dels dos àmbits, en base:
- A les persones que treballen al servei educatiu (perfilat).
- Als criteris d’assignació d'entorn de treball TIC definits pel Departament.
- Els ajustos possibles en base als resultats de l’auditoria.
Amb les dades recollides a l'auditoria, s'analitza l'equipament que compleixi els criteris de re-aprofitament (tècnics i d’obsolescència) així com les decisions que hagi manifestat el servei educatiu i recollits en el qüestionari TIC de l’auditoria
Finalment, el proveïdor envia al Departament la proposta de disseny per a cada servei educatiu, i el Departament realitzarà la seva validació.
Confirmació del disseny
Un cop el Departament ha validat el disseny, el gestor TIC del territori comunicarà al servei educatiu el disseny aprovat. Durant aquesta comunicació com a servei educatiu heu de confirmar la següent informació del disseny final a desplegar. Principalment:
- Possibles ajustos per canvis de personal (perfilat) des que es va realitzar l'auditoria.
- Heu de confirmar els sistemes operatius per a cada usuari en el cas dels serveis educatius, tot i que ja es va recollir durant l’auditoria.
- Si com a servei educatiu, preferiu que l’equip directiu disposi de sobretaules a canvi dels portàtils assignats, indicar quantitat.
Un cop confirmada aquesta informació es procedirà a planificar el desplegament al servei educatiu.
Per a més informació sobre la informació lliurada/explicada, podeu consultar (Disseny_serveis_educatius)