Gestió remota a l’àmbit administratiu transformat
Què és la gestió remota?
La gestió remota és un nou servei, que s’aplica exclusivament als equipaments transformats de l’àmbit administratiu, que permet realitzar accions des de l’equip del servei del proveïdor, i que s’executin a un/s equip/s remot/s, de l’àmbit administratiu, sense necessitat de moure’s del seu escriptori. Aquest servei inclou les següents funcionalitats:
Com funciona la gestió remota?
En cas d’incidència o petició i segons el nivell de complexitat, el tècnic/SAU es posarà en contacte amb l’usuari i:
- Heu de facilitar la informació de l’escriptori que us demana el tècnic
- Un cop facilitada, us apareix un missatge en un finestra per permetre la connexió.
- Un cop accepteu aquesta connexió, l’equip tècnic ja té el control total sobre l’equip i podrà fer les comprovacions i reparacions pertinents.
Com cancel·lar la gestió remota?
L’usuari pot cancel·lar el control remot en qualsevol moment.
- Heu d’anar al costat del rellotge on apareix una icona de CA.
- Premeu sobre la icona i li dona la opció de cancel·lar el control remot.
Com pot veure l’usuari que ha finalitzat una actuació amb control remot?
Quan l’equip tècnic agafa el control remot de l’ordinador de l’usuari, l’escriptori amb el fons de la Generalitat desapareix i veurà un escriptori pla en color blau.
Falta imatge amb control remot
Un cop finalitzada l’actuació de control remot i se li torna el control a l’usuari, l’escriptori torna al seu estat original.